Kolleksiyalar

BrendVersace

Canni Versaçenin (1946-97) maraqlı, maksimalist və inanılmaz cazibəyə malik dizaynları dəb aləminə tam yeni ruh gətirib. Əfsanəvi italyan modelyeri deyirdi: ""Mən yaxşı zövqə inanmıram"". Bunun əvəzinə o, həyatı ilə olduğu kimi dəblə də əylənirdi. Bu gün ""Versace"" brendinin vintaj geyimləri, çantaları və digər aksesuarları heyrətamiz dərəcədə təzə və aktual təəssürat bağışlayır. Versaçe ilham almaq üçün məşhurlar, musiqi və pop sənəti ilə özündən əvvəlki heç bir dizaynerin maraqlanmadığı qədər maraqlanıb. Əslində, ""New York Times"" 1997-ci ildə dəb sənayesinin ""hazırda müasir mədəniyyətin təsiri altında formalaşdığını və bunu cənab Versaçenin diktə etdiyini"" qeyd edib. İnsayderlər onun 1991/1992-ci ilin payız/qış aylarında Corc Mayklın “Freedom! '90” mahnısının sədaları altında yeriyən supermodellər Kristi Turlinqton, Sindi Krouford, Naomi Kempbell və Linda Evangelistanın iştirakı ilə keçirilmiş şousunun dəb və pop mədəniyyəti dünyasının birləşdiyi, hər ikisini əbədi olaraq dəyişdiyi an kimi xarakterizə edir. Versaçe İtaliyanın Recco-di-Kalabriya şəhərində anadan olub. Onun anası 40-dan çox tikişçisi olan müvəffəqiyyətli dərzi idi. Uşaq ikən kiçik Canni onun üçün bir növ universitetə çevrilmiş, ona yaradıcılığının əsasında duran müstəsna texnikaları öyrədən emalatxanaya heyranlıq duyurdu. Canni 25 yaşında olarkən dəb sahəsində işləmək üçün Milana köçdü. O, 1978-ci ildə biznes məsələlərini idarə edən böyük qardaşı Santo ilə birlikdə ilk kolleksiyasını və brendini yaratdı. Tezliklə Canninin hələ uşaq ikən geyindirdiyi və diskotekalara apardığı bacısı Donatella ailəvi işə qoşuldu və burada yaradıcı rolu üzərinə götürərək ""Versus"" kimi populyar hazır geyim xətlərini idarə etməyə başladı. Vintaj ""Versace"" 1980 və 1990-cı illərin dizaynlarına heyran olan dəb həvəskarları üçün maqnit kimi cəlbedici idi. Onun cazibədar və maraqlı geyimləri - dar ətəkləri və nazik, kəmərli ziyafət paltarları, eləcə də bunların dərc edildiyi erotik jurnallarda reklamları hər kəsin diqqət mərkəzində idi, lakin ""Versace"" brendinin sənəti və tarixi təsiri daha vacib idi. Versaçe incəsənət əsərləri kolleksiyaçısı idi. O, 1980-ci illərdə teatr tamaşaları üçün kostyumlar yaratmağı sifariş götürür və bir çox mədəniyyətlərdən ilham aldığını bildirirdi. Dizaynın bu cür macərapərəst ruhu onun yunan motivləri, etrusk simvolları, italyan barokkosu və Endi Vorholun ""Merilin Monro"" rəsminə əsaslanan parlaq printlər yaratması ilə nəticələnmişdi. Orotonda Versaçenin satin kimi yığılan patentli zireh parçası və dəri bandaj ansamblları xüsusi yer tuturdu. Seks həm kişilər, həm də qadınlar üçün satılırdı. Vəfat etmiş Riçard Martinin sözlərinə görə, ""[Versace] homoseksual kişi dəbinin bayraqdarı oldu, çünki o, ədəb-ərkandan uzaqlaşaraq istəklər üçün yaradılıb”. 1997-ci ildə Versaçenin faciəvi qətlindən sonra bədii rəhbər rolunu Donatella üzərinə götürdü və dəb evinin dizaynlarını qadın və feminist yönümündə inkişaf etdirməyə davam etdi. Hazırda Santo Versaçe "Versace" brendinin baş icraçı direktoru, Donatella isə onun baş yaradıcı direktorudur.

Kataloq

Filtr
Filtrlər
Geri
Tövsiyə edilənlər
Çeşidlə